Ponudniki upravljanih storitev lahko obtičijo zaradi nezmožnosti zagotavljanja kibernetske varnosti

20. julij 2017

S porastom kibernetskih groženj in njihovim vplivom na podjetja po vsem svetu ponudniki upravljanih storitev (angl. managed services providers) vidijo »kibernetsko varnost kot storitev« (angl. cybersecurity-as-a-service) kot poglavitni tehnološki trend, ki bo vplival na njihov trg v naslednjih treh do petih letih. Kar vsaka dva od treh ponudnikov priznavata pomanjkanje usposobljenega osebja za kibernetsko varnost in še druge izzive, zaradi česar se lahko kmalu zgodi, da ponudniki ne bodo mogli zadovoljiti pričakovanjem svojih naročnikov. To je ena od ključnih ugotovitev novega poročila družbe Kaspersky Lab s področja trendov na trgu ponudnikov upravljanih storitev.  

Vrednost globalnega trga upravljanih storitev naj bi po napovedih do zaključka leta 2022 znašala 245 milijard ameriških dolarjev. Skladno s tem kibernetska varnost ni več ločena ali poljubna funkcija pri ponudnikih upravljanih storitev, ampak je postala sestavni del njihove ponudbe. Skupaj z zadovoljstvom naročnikov in zmožnostjo zmanjševanja tveganja za kibernetske incidente je kibernetska varnost ključen dejavnik uspeha. Poročilo družbe Kaspersky Lab kaže, da 92 % ponudnikov upravljanih storitev vključuje kibernetsko varnost kot del svoje ponudbe storitev in več kot polovica (51 %) jih izpostavlja, da je kibernetska varnost nujna za neprekinjeno delovanje njihovih naročnikov. Ponujanje zaščite pred kibernetskimi grožnjami je tako pričakovano ena od glavnih prioritet ponudnikov upravljanjih storitev v prihodnosti.

Pričakovati je, da bo kibernetska varnost povzdignila poslovanje ponudnikov upravljanih storitev na različne načine. Ponudniki z manjšim številom naročnikov (z do 50 delovnimi postajami) verjamejo, da jim bo razširitev njihove ponudbe z varnostnimi storitvami prineslo dober ugled med njihovimi konkurenti (78 %) in privabilo nove naročnike (77 %). Ponudniki, ki sodelujejo z večjimi naročniki, med drugim razumejo kibernetsko varnost kot način za zadržanje obstoječih naročnikov (78 %).

Raziskava prav tako razkriva, da se ponudniki upravljanih storitev srečujejo s številnimi izzivi pri investiranju v razširitev svojega ponudbenega spleta varnostnih storitev. Dve tretjini ponudnikov, ki sodelujeta tako na trgu velikih podjetij (60 %) kot manjših podjetij (58 %), priznavata, da pomanjkanje usposobljenih informacijskih varnostnih strokovnjakov otežuje okrepitev njihove ponudbe z boljšo kibernetsko varnostjo. Poleg tega ima okoli polovica sodelujočih v raziskavi težave z oddaljenim uvajanjem (51 %) in upravljanjem svojih rešitev (54 %). Da bi premagali te izzive, bi morali ponudniki upravljanih storitev izbrati varnostne rešitve, ki se jih preprosto upravlja in uporablja ter takšne, ki hkrati zagotavljajo visoko raven zaščite pred kibernetskimi grožnjami.

To je še posebej pomembno v luči nedavnih izsiljevalskih napadov po svetu. Kakovost zaščite pred kibernetskimi incidenti ostaja ena od ključnih zahtev za ponudnike upravljanih storitev, saj bi morale varnostne rešitve, ki jih uporabljajo, uspešno prepoznati in blokirati izsiljevalske viruse – eno najhitreje rastočih groženj v letih 2016 in 2017. Poročilo kaže, da je ta grožnja ena od velikih nadlog za podjetja vseh velikosti. 54 % ponudnikov upravljanih storitev, ki sodelujejo z velikimi podjetji, je povedalo, da so izsiljevalski virusi ena od glavnih skrbi njihovih naročnikov. Temu je pritrdilo še 49 % ponudnikov upravljavskih storitev z naročniki iz segmenta manjših podjetij.

»Za ponudnike ni dovolj, da le ponujajo storitve za boljšo kibernetsko varnost v svojem spletu. En uničujoč dogodek, kot je napad z izsiljevalskim virusom, lahko očrni njihov ugled in načne odnos z njihovimi naročniki,« poudarja Vladimir Zapolyansky, vodja segmenta varnostnih rešitev za mala in srednje velika podjetja v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Ponudniki potrebujejo močne varnostne rešitve, zato jim v družbi Kaspersky Lab omogočamo preizkušene in nagrajene rešitve za zaščito končnih točk, strežnikov za elektronsko pošto in virtualna okolja. Tako lahko ponudniki upravljanih storitev vključujejo kibernetske varnostne rešitve po želji in tako krepijo svoje poslovanje.«  

Kaspersky Lab prek varnostnih rešitev pomaga ponudnikom upravljanih storitev nasloviti čedalje večje povpraševanje po varnostnih storitvah in privabljati nove naročnike, ki želijo najemati storitve informacijske varnosti pri zaupanja vrednih zunanjih ponudnikih. Ponudbeni splet zajema različne varnostne rešitve: Kaspersky Endpoint Security for Business, Kaspersky Endpoint Security Cloud, Kaspersky Security for Virtualization in Kaspersky Security for Mail Server, ki ponudnikom upravljanih storitev omogočajo zaščito ključnih varnostnih funkcij, denimo oddaljen nadzor, upravljana varnost, varnost programske opreme za virtualizacijo, varnost mobilnih naprav in upravljanje. Podrobnosti so na voljo na spletnem mestu podjetja.

 

O raziskavi

Raziskavo, ki sta jo izvedla Kaspersky Lab in Business Advantage, je vključevala 569 ponudnikov upravljanih storitev in prodajalcev z dodano vrednostjo (VAR) s ponudbo upravljanih storitev iz 10 držav. Celostno poročilo »Trends, Challenges and the Keys to Success in Managed Security in 2017« lahko pridobite na tej povezavi.

Kaspersky Lab na neodvisnih testiranjih

Vsako leto so varnostne rešitve družbe Kaspersky Lab in drugih ponudnikov vključene v različna neodvisna testiranja in primerjalna ocenjevanja. Varnostne rešitve družbe Kaspersky Lab so v letu 2016 imele najboljše rezultate na testiranjih in osvojile višji odstotek med najboljšimi ponudniki na najvišjih treh mestih. Več: www.kaspersky.com/top3

O podjetju Kaspersky Lab

Družba Kaspersky Lab je globalni ponudnik kibernetskih varnostnih rešitev, ki v letu 2017 praznuje 20. obletnico ustanovitve. Poglobljeno strokovno znanje Kaspersky Laba s področja varnostnih groženj se nenehno spreminja v varnostne rešitve in storitve za zaščito podjetij, kritične infrastrukture, državnih organov in potrošnikov po vsem svetu. Obsežen portfelj Kaspersky Laba zajema vodilno varnostno zaščito za končne uporabnike ter številne specializirane varnostne rešitve in storitve za boj proti izpopolnjenim in razvijajočim se digitalnim grožnjam. Več kot 400 milijonov uporabnikov je zaščitenih s tehnologijami Kaspersky Laba, podjetje pa pomaga več kot 270.000 korporativnim klientom pri zaščiti tistega, kar jim je najpomembnejše. Več o Kaspersky Labu si lahko preberete na www.kaspersky.com.

Author: samo

Deli z drugimi: